lördag 27 augusti 2011

Dagens födelsedagsbarn

Nu är jag hemma i Kovjoki en snabbis, ska strax hoppa i bilen o fara tillbaka till Sandsund. Påväg hit så for jag via Nykarleby o hämtade ut en vinterjacka & ett par skor från posten. Jackan var till mig & skorna åt Maria. Paketet var från Nelly.

Ni kan få se bild på jackan vid ett senare tillfälle!

Nu ska jag gosa med kissemissarna en stund innan jag far tillbaka till gubben & fortsätter fira hans födelsedag.

En urgammal bild på oss; 
 


Grattis älskling, 21 år gammal! ♥ 

4 kommentarer:

  1. Grattis till honom! =) Så fina ni är! :D

    sv: tack så mycket sötis!

    SvaraRadera
  2. Vad gav du i present till din pojkvän? :)

    SvaraRadera
  3. Anonym} Jag kommer att köpa en present åt honom då vi far till Sverige i helgen :) Vi får se vad det blir! :)

    SvaraRadera