torsdag 28 juli 2011

Än så länge hemlig morgondag

Jag kom till Vasa ikväll, lika bra så behöver jag inte köra hit imorgon på förmiddan. Då får jag istället sova lite längre, så att jag orkar med morgondagens äventyr som änsålänge är hemligt :D Men gosh vad kul det ska bli!! Vad tror ni det är jag ska hitta på?? 

Imorgon före det roliga börjar så har jag en del mindre roliga saker att ta tag i... Bl.a. ett besök till Fpa. Jag hatar det stället! Men ibland är det bara helt enkelt nödvändigt att gå dit o gnälla lite.

Nu ska jag rensa garderoben för femtielfte gången. Av tre anledningar;
1. För att det fortfarande är KAOS där,
2. För att se om jag ska sälja ännu nånting på loppis,
3. För att se om det finns nånting lämpligt till morgondagens roligheter.

Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna innan ögonlocken faller ihop. 
  

1003324628d8d954a6_large
weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar