tisdag 26 juli 2011

Photoshoot hela dan

Hej på er! Förlåt att jag inte uppdaterat tidigare, men jag hann inte innan jag for iväg, o nu kom jag just hem från en hel dags fotografering med Linda!

I väntan på att jag ska få bilderna så får ni se några som hon fotade med min kamera, bara så att ni ska få ett hum om hur jag såg ut :}


..O så själva fotografen;

 
Några pauser blev det emellan också, annars hade vi nog inte orkat sådär länge. Då åt vi bl.a. Pandas goda toffe-mix. Smakar ungefär som marknads-godis  

 
Jag har haft en superrolig dag, o vi har tagit massor med fina bilder!
Jag är så förväntansfull, o t.o.m. lite nervös för att se hur bilderna blev. Så fort Linda har skickat några åt mig så får ni se! :} 

  
Puss puss så länge! 

1 kommentar:

  1. Haha, he va ju just typsikt he.. :P Nåmen, vi måst fösök på nytt na ader gang tå bara :)

    SvaraRadera