fredag 29 juli 2011

Dagens "hemliga" äventyr

Okej, jag orkar inte hålla det hemligt längre, o nu har ju Maria också avslöjat det på bloggen -Det blir alltså en ny photoshoot idag, med Maria som fotograf! Spännande! Det roliga är ju att jag & Maria aldrig umgåtts förut, bara träffats sådär snabbt ett par gånger o utbytt några ord. Så nu blir det att slå två flugor i en smäll; -Vi får lära känna varandra bättre, o så får vi öva på att fotografera/stå framför kameran & förhoppningsvis får vi till riktigt snygga bilder. :D

Jag har ännu beslutsångest för vad jag ska ha på mig. Vi ska troligen fotografera i vatten, o jag kan inte hitta nåt i mitt skåp som jag tror skulle passa sådär perfekt för dagens shoot... Jag har packat ner massor, men jag är inte riktigt nöjd med nå av det... Jag får dra en runda på loppis o se om jag skulle hitta nåt billigt som jag faller för.. :}
 
Nu ska jag torka håret med min fina hårfön som jag fick av gubben, o så ska jag dra iväg på lite ärenden! Vi hörs 
  

Old pic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar