onsdag 27 juli 2011

Bild från fotograferingen

Här får ni nu den första seriösa bilden från fotograferingen som jag hade med Linda igår. Jag är själv supernöjd med den här bilden, visst är den lite mystisk på nåt vis? O så älskar jag färgerna i den! 
  


Modell: Jag.
Fotograf: Linda Sjölund.

  

Jag tycker att Linda är superduktig, speciellt med tanke på att hon är naturfotograf, o inte fotar porträtt ofta alls. Det är så himla kul att bli fotograferad av henne, eftersom jag kan vara mig själv till 100%. O så får vi ju samtidigt öva på det vi gör, hon älskar att stå bakom kameran & jag älskar att stå framför! Jag längtar redan till nästa gång :D Vi har redan planerat lite inför nästa shoot, den kommer nog att klå allt vi hittills fotat ;} Haha, nej men vi får se! 
  
O förresten, både jag & Linda vill veta vad ni tycker om bilderna vi hittills visat, så säg gärna er åsikt. Ris & ros! ♥ 

4 kommentarer:

  1. Du borde ha skippat glasögonen, det är vad jag tycker..

    SvaraRadera
  2. superfina bilder! Verkligen duktig fotograf! Men jag avskyr glasögonen dina. Men smaken e som baken... :)

    SvaraRadera
  3. sir no ut ti va riktit bra bilder denhär gangon å, do gör de bra på bild! :) men sko gärna ha sitt na utan glasögor å..

    SvaraRadera