tisdag 28 juni 2011

Hönsmamma -Jag?

Jag har städat, tvättat & diskat hela halva dan, o undvikit att kolla ut genom fönstret. Jag vill helst inte veta om att det är sjukt fint väder där ute eftersom jag leker hönsmamma o försöker att ta så bra hand om Maria som möjligt. Hon har stegring & magsjuka, så hon platsar nog bäst i sängen idag -Med jag som passar upp henne ;) Imorgon hoppas jag att hon mår bättre så att vi kan gå ut i solen. Det ska tydligen va superbra väder hela veckan :D

Vi har sett film efter film... Nu måste jag gå ut på balkongen o ta lite frisk luft o sen laga nåt ätbart åt mig & gubben. Sen fortsätter väl filmtittandet -Det är en sån dag idag. Chill....

Nu är underklädes-tävlingen avslutad! Vinnare dras slumpvis, o presenteras under kvällens lopp!

O gud vad jag blir glad då folk uppskattar det man gör :D

3 kommentarer:

  1. Du, vi sko no behöv byri råkas na nu igen tycker jag :)

    SvaraRadera
  2. Ska vi sats på att sole lyser å att he e varmt på fridan tå? :) Tosdan gar no å fö me, men hellder fridan fö tå behöver ja int tagg till fö na fotbollsträninga bakett ;)

    SvaraRadera
  3. Känn ingen panik me bilstolan, he e int bråttom naväg me han :) Di komber föst nästa viko så.
    Jo, hör ov d na tå du veit ho e var åså sijr vi tå ho vi gör :)

    SvaraRadera