onsdag 29 juni 2011

Fööör varmt

Vi satt ute i solen ca. 30 minuter, men det var ju olidligt! Så vi gick in igen, också med tanke på att Maria inte är helt frisk än. Men hon har i alla fall kunnat börja äta lite nu :) 
  
Vi gick också ut till parken med småtrollen en stund;
Nelly trivdes bäst i Marias famn...
...och Alecia låg i gräset o spanade på småfåglar.

Nu sitter vi o kollar ännu en film (surprise!) o bara tar det lugnt. Om knappt en timme ska vi hämta hem Roy från jobbet, så får vi se sen om han har nån bra film på lager som vi kan se ikväll. Eller så hittar vi på nåt annat :)
 
O förresten så har jag vunnit ett par valfria glasögon hos Lensway.se, men eftersom jag inte behöver glasögon själv så ska pappa få ett par! Snällt va? :D 

4 kommentarer:

  1. eller så gör du som jag och beställer ett par snygga bågar utan styrka! :) fast, visst, det är ju supersnällt att ge dom åt far din!

    SvaraRadera
  2. deltar du i tävlingar även om du inte har någon användning / något behov av priset?

    SvaraRadera
  3. Anonym} Ja, den här gången gjorde jag det :) O eftersom det var 999 andra som vann, så ser jag det inte som nån såå stor grej, o då dessutom nästan hela min familj har glasögon så kommer ju priset ändå till användning, eller hur? :)

    SvaraRadera
  4. jo, undrade bara (nyfikenhet) :)

    SvaraRadera