söndag 29 maj 2011

Tack!

Godmorgon! Jag måste bara börja med att tacka er för all hjälp jag fått på det här inlägget. Man kan ju säga att jag nu nog vet vad jag inte vill jobba med i sommar... ;) Problemet är bara att jag fått två telefonförsäljningsjobb, o det tredje är ett reklamutdelningsjobb som bara är 2h/dag, o 2 dagar/vecka, så jag skulle bara få runt 100€/mån utav det. Inte nån riktigt bra summa om man säger så xD Men jag tänkte att jag skulle ha reklamutdelningen på sidan om ett annat jobb. Det gäller bara att nån hör av sig om ett vettigt jobb nu så... Har sökt massor. Några få har tackat nej, men dom flesta har inte hört av sig alls. Nåja, nog ordnar det sig alltid på nåt vis! :) Om inte annat så finns det ju nog jobb upp över öronen hemma i Kovjoki. Jordbruk o sånt roligt :) 
 
Nu ska jag hoppa i duschen, o sen gå upp och äta frukost. Idag ska jag med Roys familj på en examensfest, så äntligen får jag klä upp mig lite. Det känns som att det är en evighet sen jag fick klä upp mig sist.
 
Det blir troligen en av mina favoritklänningar, o kanske dessa skor. Vad tror ni?;


 
..Denhär klänningen ska jag troligen ha; 

  
Måste fundera lite ännu, jag har ju några timmar på mig. Men nu blir det duschen!

1 kommentar:

  1. Hej! :) du har väl haft/har löshår från rapunzel of sweden? Måste fråga, tycker du att deras löshår är av bra kvalite? Är det äkta hår och går det att platta och locka det? Hade du clip-on set förlängning? Hur länge tog det för dig att få hem löshåret efter beställning? (bor också i finland) :)

    SvaraRadera