fredag 27 maj 2011

Tack tjejer!

Jag & mina tjejer lyxade till det med ett Mary Kay-party ikväll. Det är ju verkligen hur roligt som helst, jag kommer att stortrivas med detta nu då jag börjar på med det själv också! 
Det var alltså Jenny som var konsult, o jag var värdinna. Detta var sista partyt jag var värdinna för, nu får jag istället börja ha mina egna partyn. Jag & Jenny ska börja jobba tillsammans o hålla hudvårdsklasser ihop. Hur roligt som helst! 
  
Detta bjöd jag på;
Mina hemgjorda brownies med glass.
   

Jag ska bjuda på recept av både browniesen och muffinsen åt er, men jag har receptboken i Kovjoki just nu, så vi måste ta det nån gång då jag har tillgång till den. Det är i alla fall Lejla Lindholms supergoda recept (som jag dock ändrat om lite)! 
  
Btw, jag kommer att få superfina grejer i värdinnegåva av Jenny; En mascara, rouge, rougeborste & acne-serum. Iiiiih! 

1 kommentar: