tisdag 31 maj 2011

Sick & tired

Hej på er! Jag sitter här och pustar ut. Halsen är helt täppt o jag har jättesvårt att andas. Ändå har jag inte kunnat ta det lugnt, jag har inte tid helt enkelt. Jag har städat & möblerat så att svetten har yrt. Lite hjälp fick jag av pappa med ett tungt skåp, men annars har jag gjort allt själv. Det straffar väl sig med att jag bara blir sjukare, men då får jag skylla mig själv. Men faktum är -Att jag måste få klart detta senast imorgon, för i helgen vankas det studentfest här hos oss. O då måste hela huset vara i toppskick, änsålänge är allt bara kaos.
 
På torsdag blir det Powerpark hela dan (jag längtaaaar) o sen på fredag ska jag hjälpa till med det sista, så den grövsta städningen måste vara klar imorgon!

Pust, flås, flämt....
 
Jag syndar o dricker en ED idag, annars hade jag knappt hållits på benen överhuvudtaget.

2 kommentarer:

  1. Vadå syndar? Du äter ju massor med onyttigt hela tiden då kan du inte räkna ED till något syndigt! Du är då en märklig människa som tycker en sak men gör en helt annan :)

    Vill du bli frisk skall du nog vila, för så länge du anstränger kroppen klarar den inte av att läka. Ha de bra.

    SvaraRadera
  2. Amanda} Jag är helt emot energidricka o dricker det nästan aldrig. Så nu då jag var "tvungen" att göra det för att hållas vaken så känns det ju bara helt fel. Därför uttryckte jag mig sådär! :)
    Märklig kanske jag är, men säg; Vem vill nu vara precis som alla andra? :)

    SvaraRadera