onsdag 25 maj 2011

Så typiskt mig...

Nu är jag trött på min header redan. Skulle vilja ut på en ny photoshoot så att jag får lite nya fräscha bilder, o en ny, fräsch header. Haha, jag minns då jag böt till den här headern, så tänkte jag att jag aldrig kommer att tröttna på den. Men nu har jag haft den över en månad (nästan två?) o vill ha en ny! Jag älskar bilden, den är en av mina favoriter, men nu ser ju inte mitt hår ut sådär längre ;)
 
Nog tjatat om mitt hår.
Jag har massor med planer & funderingar i mitt huvud just nu, o jag har fullt upp med jobb-sökande, arbetsintervjuer, praktiken, och funderingar om allt möjligt. Men man blir ju så trött av att tänka för mycket.. Inte undra på att jag är utmattad ;) 
 
Nu ska jag gå till garderoben, leta fram nåt fint att ha på mig imorgon på avslutningen, o sen söka mig mot sängen. Jag måste vakna upp pigg imorgon, har en lååång dag framför mig!
 
Jag avslutar med lite bilder på mammas blommor;
 
Jag tycker egentligen att det är supertråkigt att fotografera blommor, så därför blev kanske bilderna inte de bästa (o så äger jag ju faktiskt ingen systemkamera heller) men de får duga! Mamma satsar alltid mycket på blommor i trädgården :) 

Godnatt nu hörni     

2 kommentarer:

  1. SV: Tack, ja vill ha ny tapetre i sovrummi o dömde sku pass perfekt. :D Ska fa o skåda na dag ba ja komber me för i!


    Och yes, idag e första teorilektion! Ska bli så roligt. :D

    SvaraRadera