tisdag 26 april 2011

Today

Igår hade jag fullt upp hela dan, massor som var planerat & dubbelt mer än det som måste göras innan vi kunde börja komma mot Vasa. Jag var så slut, o kände mig så sjuk mot kvällen. Jag var orolig för att jag skulle tvingas ta ledigt idag, men jag tvingade mig upp ur sängen i morse o började jobba. Så det går lite trögt idag eftersom jag inte är i toppform, men jag gör mitt bästa. En energy drink & några chokladbitar piggade upp mig lite, så jag ska försöka göra så mycket som möjligt idag. Jag tänkte också jobba till kl. 18 så att jag får ett par extra timmar på min lista, hoppas jag orkar.
  
Det är så skönt att se att allting börjar bli färdigt så småningom. Snart har vi ett nytt & fräsch vardagsrum som vi kan sitta o njuta i om kvällarna. Inga trasiga & fula tapeter längre ;) 
 
Nu ska jag fortsätta, har 4 timmar kvar att jobba. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar