onsdag 27 april 2011

Säljes nya skor

Är det nån som vill köpa ett par helt nya skor till superbra pris?
Dom heter Nelly shoes / Ina o säljs just nu på rean för 23,50€. Normalpris är 47,50€, o av mig skulle ni få köpa dem för 20€. Dom är i strl 39, o helt normala i storleken. Dom är i fin svart mocka, o har fransar framme.

Jag har ägt dem några månader, men dom har legat i kartongen tills för ett par dagar sen då jag plockade upp dom i skohyllan. Dom är provade en gång, men eftersom jag inte klarar av att gå i sådär tunn klack så förblir dom nog oanvända, tyvärr.

Hojta till om du är intresserad, inom några dagar slänger jag upp dem till försäljning på findit & syrransgarderob, men jag tänkte låta er få förtur :}
 
Har du frågor angående skorna så är det bara att fråga på, o om du är intresserad av att köpa dem så går det bra att kommentera här, eller på min mejl; sara_westerlund743@hotmail.com ♥   
{Klicka på bilden för att se större}

3 kommentarer:

  1. Varför kan du inte gå med sådär smal klack? Man kan ju träna upp sin förmåga att gå i klackskor, ingen är bra från början. Är man bara lite envis så går det bra. :)

    SvaraRadera
  2. kan man laga bort fransarna eller böri e si dumt ut tå? :)

    SvaraRadera
  3. Anonym} Jag har för långa ledband i vristen efter förlamningen, så jag trampar snett jättelätt. Så därför undviker jag att gå i alltför smala klackar för att undvika fler skador :) Envisheten är det inte brist på ;)

    SvaraRadera