torsdag 28 april 2011

Ett skönt avslut på en lång dag

Nu ska jag, efter en lång & tung dag, börja söka mig mot sängen. Ikväll har jag bara suttit o läst en massa bloggar o njutit av påskgodis och m&m's. Mums! Det var jag nog värd efter allt jag gjort idag. Lägenheten är så himla fin & fräsch nu, jag ska ta massa bilder o visa er så fort möbleringen är helt klar!
 
Imorgon ska jag först på fysioterapi från 8-9 (gym & massage för vaden) men jag far dit en kvart på förhand som vanligt o börjar cykla. Sen påväg hem ska jag vika in till Rtv o köpa tapetklister tills jag ska börja tapetsera hemma i Kovjoki på måndag.
 
O på tal om att cykla så kom jag på en grej idag. Jag kommer ju som sagt att vara hemma i Kovjoki o renovera 4 veckor nu, alltså hela maj typ. Så då ska jag passa på att låna mammas cykel o dra ut på en runda runt byn varje kväll. Jag kommer ihåg att jag var ut o cyklade varje dag för två år sen på våren o sommaren då jag ännu var sjukskriven, o det var så härligt. Så det ska jag göra nu också så länge jag har chansen, så kanske jag får förbättrat min kondis lite iallafall.
Sen måste jag skaffa mig en egen cykel också så fort jag hittar nån billig & bra. Det är så skönt att bara hoppa upp på cykeln o trampa iväg.
 
Nå nu ska jag sluta babbla, klockan blir alltför mycket. Jag måste orka upp strax efter 6 imorgon.
 
Men sov sött, så hörs vi imorgon! Nati nati 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar