söndag 27 mars 2011

Soo Montazamish!

Här har ni resultatet av det jag var så hemlighetsfull med ;) Mitt sista försök till att bli en av finalisterna i Maria Montazami's tävling. Jag tävlar med den här bilden i kategorin "Montazamish", o mer Montazamish än såhär blir det väl inte?
Så, om ni gillar bilden så får ni väldigt gärna rösta 5 ostkrokar på den. Röstningen avslutas imorgon, o jag vill så sjukt gärna vinna detta. Just nu leder jag faktiskt med den här bilden :D :D

Här röstar ni; http://apps.facebook.com/tavla_med_ving/gallery/image/soo-montazamish. Ibland krånglar länken så att man inte kommer direkt till bilden, men testa en gång till då bara så kommer du direkt dit! :)

Tusen tack på förhand, ni gör mig så glad!! ♥ 

2 kommentarer:

  1. SV; Nu har jag röstat sötnos! Lycka till! Kram!

    SvaraRadera
  2. Röstat! Hoppas du vinner, haha. Funderade själv på den tävlingen men struntade i det ^^

    SvaraRadera