onsdag 30 mars 2011

Min onsdag

Nu är jag hemma! Helt slut i både kropp & knopp. 
Vi har plastat in väggar, sprutmålat tak, spacklat & slipat hela dan. Pust.
Sen då jag kom hem så hoppade jag i duschen o slängde in nån mat, o promenerade iväg för att möta upp Sarah. Vi tog en promenad på ca. 6 km, o satt 1½ timme på Wayne's med varsin kopp te/kakao o bara pratade & skrattade och hade det trevligt.
Det känns bra i hela kroppen nu, o jag tänker inte flytta min röv ur soffan nå mer ikväll!

På tal om annat så funderar jag på att ta ur löshåret o vara utan en stund. O sen är jag sugen på en rejäl förändring! Jag har lite beslutsångest, så mer än såhär tänker jag inte avslöja än. Men det kommer ;) 
Roy sitter o kollar Supernatural just nu, o jag ska joina. Gillar faktiskt den serien.
  
O jag passar på att bjuda på två nytagna bilder på våra bebisar; 

3 kommentarer:

  1. Du skulle passa bra i en rätt kort pagé, kort i nacken och längre framtill! Ditt hår skulle må mycket bättre om du klippte bort ALLA torra toppar och håret skulle se tjockare ut! Löshår tär ju på håret, så ingen smart idé om man från förut har tunnt hår eller lider av håravfall! Om man nu ändå vill ha löshår borde löshåret sättas i på rätt sätt, en hel sinett är vanligtvis för tung för ett poröst och fint hår och borde därför delas och sättas in tätare men med betydligt mindre hår på varje slinga (svårt att förklara...) ! Väntar med spänning på förändringen! Och intressant blogg du har! :)

    SvaraRadera
  2. Tack Sara! Både fö kommentaren å en trevlig kväll igår :)

    SvaraRadera
  3. Anonym} Tack för dina tips! Mitt löshår är redan fastsatt i tunna slingor :)
    En haircut skulle nog mitt hår må bra av, så det ska jag absolut fundera på! :)

    SvaraRadera