fredag 25 mars 2011

Just nu...

...har jag ont i magen
...stör jag mig på att en del bara snokar här i bloggen för att söka fel i allt jag skriver o för att kommentera en massa skit. Moget? 
...är jag irriterad på mitt fotstöd som skaver
...ligger Alecia o sover i Roys byxben i ett par jeans som ligger på golvet
...gör det ont i tandköttet pga en visdomstand som är påväg upp
...längtar jag efter pengaaaar
...känner jag mig väldigt negativ, men solen skiner så det blir nog en bra dag ändå.
_____
Jag har skola från 10-16, o sen ska jag kanske hitta på nåt kul med Jenny.

O hörni; Campadre drar hela tiden igång nya, underbara kampanjer. Just nu kan man bl.a. köpa Björn Borg-skor till superpriser! Så bli medlem på Campadre nu, medlemsantalet är begränsat!

2 kommentarer:

  1. Pengar är inte omöjligt, läste du min tidigare kommentar om att det går att spara pengar som studerande?

    SvaraRadera
  2. Anonym} Jo, jag läste :) Ska börja spara så fort jag får möjlighet till det. Har inte en cent över i slutet av månaden för tillfället!

    SvaraRadera