torsdag 17 mars 2011

Godmorgon torsdag / Min "onödiga" träning

Jag vaknade redan halv 8 då Roy steg upp o for iväg till skolan. Jag låg en timme o försökte somna om, men det går verkligen inte då jag blivit väckt. Så nu har jag ätit två fullkornssmörgåsar med kalkonpålägg o druckit ett glas juice o känner mig redo för dagen. Jag ska ju som sagt iväg o sitta barnvakt om två timmar. Sen är dagen minst sagt fullspäckad. But I like it :)
 ____________

Jag fick världens längsta kommentar om då jag skrev att jag ska "bygga muskler". Alltså jisses, ta det inte så ordagrant. Jag har aldrig sagt att jag ska bli nån bodybuilder (haha) eller nåt sånt, utan jag vill bara träna mig i bättre form! Ja, det är inte mycket jag vet om träning, hur man ska träna på rätt sätt o vad man ska äta efter träningen osv, men nog fasiken kommer jag väl i bättre form om jag tränar på gym två ggr/vecka än om jag inte tränar alls?! Usch vad jag blir irriterad...   
"Det hjälper inte som sagt att gå till gymmet och dra i lite kablar lite halv assit"
 

Nähä? Så jag kan lika gärna sitta hemma framför tv:n o trycka i mig glass då istället? Hahaha, låt mig sköta min träning själv nu bara, det blir bäst så ;)
960530-8-1298381138184_large
weheartit

7 kommentarer:

  1. Haha, vissa folk ska då stör sig på allt bloggare skriver :) Men jag håller nog me dig om att nån träning e ju såklart bättre än ingen alls! :D

    Å tack för en bra blogg förresten, e också från Finland och tycker de e rolit då nån "härifrån" bloggar, intressant att läsa! :)

    SvaraRadera
  2. Sv : Tack! He byrja no kännas bätter efter en promenad o mat så kvälldi gick no bra :)

    SvaraRadera
  3. 2 dagar i veckan är precis perfekt för att vara i form utan att bli en bodybuildar, haha :D
    Enligt en personlig tränare :D

    SvaraRadera
  4. men sara skratta inte bort dina kommentarer. om du skriver att du ska bygga muskler ska du för allt stå för de också. fegt är att sen skylla ifrån sig..skrev du att du ska bygga muskler till sommaren så gjorde du det. enkelt va???

    SvaraRadera
  5. Haha, herregud vad alla slår knut på sina trosor bara för att Sara nämnde att bygga muskler.
    "skratta inte bort dina kommentarer"..? Jo, det tycker jag hon bra kan göra ibland. En helvetes essä om muskeluppbyggnad bara för att hon nämner att bygga muskler.

    SvaraRadera
  6. Yes. Hjälpen uppskattas ju här!

    Fina fisken

    Hälsningar "muskeltrollet"

    SvaraRadera