lördag 26 mars 2011

Glöm inte att ställa fram klockan en timme

Hej på er! Jag sitter i Roys gamla rum i Sandsund o knappar på Roys dator. Själv glömde jag min dataladdare i Vasa, o batteriet är nästan slut i min dator, så jag kommer inte kunna blogga nästan alls förrän vi är tillbaka i Vasa imorgonkväll. Men nu så länge Roy kollar nåt avsnitt av Fringe så passar jag på att låna hans dator :)

Vi kom hem till Kovjoki runt 15-tiden. Roy for nästan direkt till Sandsund, o jag fixade lite mat innan jag & Maria for ut i fähuset. Jag lärde henne lite olika saker, o hon var jätteduktig :) Vi var där 3 timmar, så vi var båda trötta efteråt. Mycket blev gjort, så det känns bara bra!

Nu är jag som sagt också i Sandsund, o vi ska strax gå o lägga oss!

O hörni, glöm inte att flytta fram klockan en timme inatt! Jag har gjort det redan så att jag inte glömmer bort det sen :) Nu är det sommartid gott folk! Åh vad härligt det låter!
Reddsc_1113_124175042_large
weheartit

Nu ska jag krypa ner bredvid gubben, vi hörs imorgon! :)

1 kommentar:

  1. Alltså inte mej emot om sommaren sku, PUFF, börja direkt då klockan ställs fram :)

    SvaraRadera