fredag 25 februari 2011

Uppskatta det ni har / Frågestund

Jag har inget mer att säga än; Var glad att ni är friska. Gnäll inte över småsaker, det kunde va så mycket värre! Jag blev så chockad & ledsen idag då jag fick höra att en kille som är ett år yngre än mig har drabbats av samma sak som jag drabbades av då jag var 17 år. Jag lider med honom och hans familj nåt oerhört, men jag vet att han kommer att ta sig ur detta. Med envishet & beslutsamhet kommer man sjukt långt! Kämpa på, jag tänker på dig!

Jag sitter mest i andra tankar nu, så kanske vi kan köra en liten frågestund här så länge? Jag svarar på alla era frågor i ett skilt inlägg sen, imorgon eller på söndag. Fråga vad ni vill, om vad som helst.

F r å g e s t u n d  

Ps! Klockan 18 avslutar jag tävlingen där en av er vinner en earcuff.

7 kommentarer:

  1. Sv; vad bra att jag lyckades trixa med någon ;) tack, vad snäll du är!

    ha en fin dag sötnos <3

    SvaraRadera
  2. HEJ SÖTNOS! Tänkte bara säga att du är vinnaren i min tävling då du vunnit en kavaj! :-) hör av dig till biniz@live.se så jag vet vart den ska skickas! KRAM :)

    SvaraRadera
  3. sv; Jag har haft det, och gillade det inte. Troligen ska jag fläta eller sy in det, eftersom jag tuperar mitt hår så mycket varje dag trasslar sig slingorna.

    SvaraRadera
  4. jag har en fråga: när ska vi ta en photoshoot ;)

    SvaraRadera
  5. sv: okej! iallafall så sko e jo it behöv va så jätte kallt :) naan helg snart måst vi nou :)

    SvaraRadera
  6. kan du visa vad du använder för smink? :)

    SvaraRadera
  7. Hej, jag tycker det är strongt av dej att du tagit dej tillbaka efter vad som hände och att du nu kan stötta killen som nyss varit med om samma sak, men en grej kan jag inte förstå när du säger att man inte ska gnälla över småsaker så länge som man är frisk, vilket är bra sagt och sant, men du tycker nog att du måste gå ner didär två-tre kilona ..?

    SvaraRadera