torsdag 24 februari 2011

Trötter

Jag kom hem för en stund sen, hade hämtat mat åt mig & gubben på väg hem. För min del blev det en kalkonsmörgås med massa sallad från Subway, mums!
 
Tapetseringen gick bra, jag är supernöjd! Jag orkar inte lägga upp några bilder just nu, är så himla trött så jag orkar inte ens hämta kameran för att överföra bilderna ..Så ni får klara er tills imorgon ;) Men det blev superfint & fräscht!
 
Jag sitter o kollar Sveriges värsta bilförare nu, o sen ska jag försöka orka kolla Lyxfällan också. Sen bums i säng!
Imorgon är jag som sagt ledig, så jag ska försöka dra iväg mig själv till simhallen. Inga andra planer än, ska bli skönt att få ta det lite lugnt. :)

Imorgon avslutar jag tävlingen där en av er vinner en superläcker earcuff, så var med och tävla nu om du inte redan är det. Alla kan vara med o tävla!

Nu avrundar jag för ikväll, vi hörs imorgon! Puss puss puss  

1 kommentar: