torsdag 24 februari 2011

Tips!

Nu har Nelly fått in mer av torrshampot som jag använde för ett tag sen. Jag skulle beställa nytt då det förra tog slut, men då var dom slutsålda. Men nu har dom fått in dem på nytt, så passa på att klicka hem ett nu så länge dom finns kvar. Jag kan verkligen rekommendera detta torrshampo, det gör håret mycket fräschare om du t.ex. en dag ska iväg på nånting snabbt o inte hinner tvätta håret. Jag använde det flitigt så länge jag hade det, o ska absolut beställa hem ett nytt. Det kostar bara 8,90€ o det är absolut värt pengarna! Ni hittar det här.

Och om du är sugen på nya skor till våren så kan du klicka in dig via annonsen högst upp i högerspalten. Då kommer du direkt till sko-nyheterna. Kolla även in rean medan du är där, man kan verkligen göra otroliga fynd!

Finfina skor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar