onsdag 23 februari 2011

Städning pågår...

Jag håller som bäst på o städar, o samtidigt längtar jag efter att få gå ut en stund i solen. Men först ska det städas klart, o sen får vi se vad jag hinner med.
Sarah & Johnny kommer hit ikväll, ska bli kul med lite sällskap. Vi brukar alltid prata & skratta så att jag är helt sjuk i både käke & magmuskler efteråt, haha :D

__________
Jag tänkte dra igång en lite annorlunda tävling åt er ikväll eller imorgon om ni är intresserade? Det är lite smycken & grejer som jag först hade tänkt sälja på bloppis, men som jag tänkte att jag kan lotta ut åt er istället.
Vad säger ni? Ska vi köra nåt sånt? Blinkar
Om ingen är intresserad så säljer jag grejerna på syrransgarderob.fi istället, så hojta till om ni är tävlingssugna!

Fotograf: Linda Sjölund.

3 kommentarer:

  1. du ska laga en tävling åv smycken :D

    SvaraRadera
  2. Vi är tävlingssugna :D

    SvaraRadera
  3. No ere viktigari att ga ut i sole än ti städa fö vår skull ;) Så ja hoppas verkligen att du hända ut en stånd!
    Sijr fram emot kvällen, syns snart! :)

    SvaraRadera