lördag 26 februari 2011

Packning, tävlingar & slalom

Hej på er! Jag vaknade i morse av att mamma skickade ett sms. Tack för att du fick upp mig såpass tidigt! Hade nog sovit alltför länge annars :)

Jag har suttit o fixat med lite kommande tävlingar här nu, så ni har en del att se fram emot. Jag kan tyvärr inte slänga upp allt på en gång nu fastän jag är så ivrig att jag gärna skulle göra det, haha.
Men den som väntar på nåt gott... Blinkar

Jag ska börja packa väskorna nu. Vi åker hem till Kovoki/Sandsund idag, o kommer troligtvis inte att komma tillbaka hit till Vasa alls under hela sportlovet. För på onsdag åker vi iväg till Lappland o stannar där till lördag. Jag har blivit medbjuden med Roys familj (tack!) o det kommer att bli superkul! :) Dock tror jag inte att jag kommer att kunna åka nå slalom, men förhoppningsvis finns det nån simhall i närheten som jag kan gå till istället.

Nu undrar ni; Varför kan hon inte åka slalom..? Jo, för att min balans & motorik är såpass dålig än, så jag skulle helt enkelt kunna ha livet av mig om jag skulle ställa mig på ett par skidor o åka ner i en brant backe. O det är inte värt det.
Jag kommer kanske att prova åka lite, från halva backen eller så, men det får vi se sen, om jag vågar ta risken. Det skulle kännas så befriande om jag klarade det...

Nå, nu måste jag packa, o sen ta mig an projektet att få upp Roy ur sängen. Pust, haha.
Vi hörs då vi kommit hem! :)

Ps! Jag avslutar tävlingen om ett valfritt halsband ikväll kl 18!
Bild tagen i vackra Kovjoki i december.

2 kommentarer: