måndag 28 februari 2011

54 månader

Idag firar jag & Roy 4½ år tillsammans. Det är stort, men vad jag vet om så tänker vi nu inte fira det på nåt speciellt vis ..Om inte Roy har tänkt överraska mig förstås.. *Blink blink* Haha, nej men det blir väl kanske nån film & lite godis eller nåt ikväll bara. Jag är mer än nöjd med det. Huvudsaken är att vi får va tillsammans ♥ 
En gammal bild på oss som jag gillar. Roy tycker att jag ser för snäll ut på den här bilden, att folk kan få fel uppfattning om mig.. Undrar vad han menar? Haha ;)

Jag älskar dig gubben, du vet det va? ♥ 

4 kommentarer:

  1. grattis! :D
    Dendär bilden gillar jag också stort. Så söta :>

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken mästare Roy e på komplimanger ;D

    Grattis ti 4½ år! Ni e no så söt ilag :)

    SvaraRadera
  3. När är denhär bilden på er två tagen? Det är iaf. en fin bild!

    SvaraRadera
  4. Anonym} Tusen tack! Den är tagen sommaren -09 :)

    SvaraRadera