måndag 31 januari 2011

TÄVLINGAR TÄVLINGAR

Nu slänger jag upp några tävlingar som jag deltar i just nu, som ni också kan passa på att delta i om ni vill. Vem vet, kanske turen står på er sida? :}


Jag är med och tävlar om Depends minilack här.
   

Jag är med och tävlar om en valfri produkt från The Body Shop hos Rebecca!
Tävla här du med!


Jag är med och tävlar om ett presentkort till 
Runns.se. Min favorit är denna. Så söt! Tävlingen hittar ni här.


Jag är med och tävlar om ett valfritt smycke från 
http://karmasmycken.se/. Ni hittar tävlingen här!


Jag är med och tävlar om dessa produkter här.


 Jag är med och tävlar om ett par Converse här.


Jag är med och tävlar om denna fina ring hos linneaasjostrom.blogg.se. Ni hittar tävlingen här.

1 kommentar:

  1. Vilka roliga tävlingar! :D
    Var gärna med och tävla i min nya tävling också! =)
    Kram

    SvaraRadera