måndag 31 januari 2011

SVAR PÅ KOMMENTAR

Anonym sa..
"Jag trodde du var helt återställd :o Eller har du fortf några skador från proppen?
"

Nej, jag är inte helt återställd, o kommer nog aldrig att bli det heller. Men jag strävar såklart efter att bli det, fastän det är nästan 100% säkert att jag inte kommer att bli det. Jag har många men kvar efter proppen, men de flesta syns inte utåt. Det mesta märker jag bara av själv, men det är såklart sjukt jobbigt. Jag har hela livet framför mig, o jag skulle göra vad som helst för att bli helt återställd! Just nu är det begränsat vad jag kan göra, jag kan göra det mesta, men det är ändå inte samma sak.
Men; Jag är nöjd som jag har det nu, o jag är sjuuukt tacksam över att jag blivit såpass frisk som jag är! Jag har min envishet att tacka det för. Utan den hade jag inte suttit här idag. :}

3 kommentarer:

  1. Man kommer långt med envishet så kämpa på bara :)

    SvaraRadera
  2. vad har du för men? fin blogg.

    SvaraRadera
  3. Anonym} Tack snälla! :)
    Först och främst så har jag väldigt dålig uthållighet. Jag blir trött & hängig väldigt fort. O så stelnar min arm & hand om jag blir för trött eller anstränger mig för mycket. Benet & foten spänner sig fel då jag går, vilket leder till ont i höft & rygg. O så samarbetar inte musklerna i foten, så då jag går så står vissa tår rakt upp o vissa viker sig under foten, vilket i sin tur gör så att jag går snett på foten, vilket också ger ryggont. Så det är en del sånadär grejer som är sjukt jobbigt i längden... Men annars mår jag bra! :)

    SvaraRadera