fredag 28 januari 2011

LUGN FREDAGKVÄLL & EN FET DISS

Vi stannade i Vasa ännu ikväll. Vi behövde få ta det lugnt ikväll efter en tung vecka. Så vi åker hem imorgon mitt på dan istället, så länge det är ljust ute. Vi (speciellt jag) hatar att köra i mörker! Så istället för att packa tog vi en tupplur på ungefär två timmar. O sen har vi suttit framför varsin dator o slöat. Skönt.

O sen en liten (stor) DISS;
Jag dissar folk som inte tvättar händerna efter toa-besöket! 
-Hur äckligt är det inte? Gah, jag ryser då jag tänker på det!
En fd. vän sa "Jag tvättar bara händerna om ja får nåt på dem då jag skiter" ..Brrrrr! Jag mår illa!
Nej, hellre lite för noga med handtvättningen än att göra det för sällan. Jag tvättar mina händer hela tiden, jag överdriver t.o.m.. Plus att jag använder desinfektion ganska ofta, speciellt i skolan före jag går o äter! Kanske därför jag har så torra händer, men hellre det! Det finns ju handkräm.

Googlebild 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar