torsdag 13 januari 2011

LIST

Nu kommer den här listan igen..;

Dagens låt:
 Roys spotify..
Dagens outfit: Svarta jeans, vitt linne, svartvit randig tröja, vit kofta, o mina sköna hello kitty strumpor.
Dagens happenings: Träffa familjen som jag ska börja jobba hos.
Dagens trevligt:
 Alla söta barn :}
Dagens otrevligt:
 Dom som plogar snö o lägger en stor hög bakom bilen så att man inte slipper iväg.
Dagens smart: Att stanna hemma från skolan o vila.
Dagens osmart: Chokladkexen...
Dagens godis: Se ovan 
Dagens köp: Inget nämnvärt.
Dagens vill ha: En cykel.
Dagens humör: Trött & slö, men glad :}
Dagens favorit: Sängen.
Dagens TV: Lyxfällan, 24 timmar.
Dagens frukost: Smörgås med leverpastej.
Dagens lunch: Lämmin kuppi, som för övrigt smakade skit!
Dagens kvällsmat: Köttfärsbiffar & pommes, Roys specialitet.
Dagens träning:
 Promenad.
Dagens mys:
 Kissemissarna som ville gosa i morse :}
Dagens hangup: Jag vill bli helt frisk nu! 
Dagens sanning: Jag kommer att stormtrivas på mitt jobb!
Morgondagen: Kanske kanske skola, inga planer alls för övrigt.
 
Nu går vi o lägger oss! Nati nati.

2 kommentarer:

  1. Angående "Lämmin kuppi" som du skriver att smakar skit :P Så du kanske lade för lite vatten? El. iaf den med kyckling så smakar för "starkt", då då man har i för lite.. Lägger nästan alltid i mera än de står på förpackningen, fast alla gillar ju inte samma sak heller! :)

    SvaraRadera
  2. Anonym} Jag la i 2dl vatten som det stod, men kanske jag borde ha lagt i mer.. :p Men det var inget för mig i alla fall, usch ;)

    SvaraRadera