torsdag 27 januari 2011

I'M SORRY

God morgon! Först vill jag be om ursäkt ifall det var nån som tog illa upp av det jag skrev angående den där gubben som jag hade brottats med.. Det var absolut inte meningen att nån skulle bli sårad!

Sen så tänkte jag bara säga att åååååååh vad trött jag är.. Det tar verkligen emot att fara till skolan idag.. Vi ska ha lång & tung dag, o förkylningen vägrar släppa.. Egentligen borde jag stanna hemma, för jag känner att jag inte kommer att orka speciellt bra, men jag ska ändå fara o försöka vara flitig med tapeterna. Jag & några andra håller på tapetsera ett vardagsrum som har konstiga vinklar & massor med fönster. O jag säger bara; Ta aldrig en papperstapet i stora ljusa utrymmen, det blir inte bra alltså! Men nu var det ju ägarna som hade valt tapeten, o vår plikt är ju att göra dem nöjda. Men många svordomar har blivit sagda så länge vi hållit på med den där tunna tapeten. Nåja, jag älskar ju utmaningar, så jag gillar det ändå ;}

Nu är jag sen, igen.. Måste göra nåt åt håret & proppa in en frukost innan jag far. Vi hörs ikväll, jag slutar 16:30. Ha en bra dag 

3 kommentarer: