tisdag 28 december 2010

SVAR PÅ KOMMENTAR ANGÅENDE MIN BESTÄLLNING FRÅN VICTORIA'S SECRET

"Hur såg dina Bh:ar, från victoria's secret ut, och satt de bra? Jag har själv funderat på att klicka hem ett par Bh:ar. Och nu undrar jag hur mkt kostar frakten och hur mkt extra kostar det om man vill ha dem snabbare? Skulle man kunna få se bilder på din beställning, eftersom jag själv har svårt att bestämma mig, när det finns så många fina att välja bland!? :)"

Svar; Jag beställde två stycken sånahär ↓ (nedan), en i black/nude och en i crimson (röd).
Dom satt superbra, o jag är supernöjd, men jag tog tyvärr en storlek för stor runtom. Jag tog 34 (motsvarande 75), men borde nog ha tagit 32 (70) så skulle de säkert sitta ännu bättre.
Frakt + tull kostade 27 dollar för mig, vilket är ca. 20€ eller 200SEK, men det kan såklart variera beroende på hur stor beställning man gör. Min beställning var ganska liten.
Om man vill ha beställningen snabbare så blir det ca. 20 dollar (ca. 15€ eller 150SEK) extra. 
  

 
Jag läste mycket om Victoria's Secrets olika produkter innan jag beställde, och många rekommenderade, om man har liten byst, deras Miraculous bra's & Very Sexy bra's. Däremot, om man har stor byst, så var det inte många som rekommenderade Miraculous-modellen.
 

Jag rekommenderar att ni tar reda på så mycket information som möjligt som ni kan få fram innan ni beställer, eftersom det knappast går att byta produkterna om man råkar beställa fel, o så kostar ju frakten en del.

Och med storlekarna så är det inte alls så svårt som man kan tro.
T.ex.
32AA = 70AA
32C = 70C
34B = 75B
34DD = 75DD
osv..
 
Förutom bh:arna så beställde jag också ett rouge-stift som är suuperbra! Dock finns det inte kvar på sidan, men det finns massor av annat smink ni kan kolla in {länk}. Lycka till! :}

2 kommentarer:

  1. sv: Jag har köpt det på Clas Ohlson :) Jag är jättenöjd med det!

    SvaraRadera
  2. sv: Det kostade 3950 kr så det var rätt dyrt, men vill man ha ett ordentligt gåband med bra kvalité så är det värt pengarna :) Man kan även jogga på det.

    SvaraRadera