torsdag 30 december 2010

LITE SAKER DU KANSKE INTE VISSTE OM MIG..?

Jag har blivit utmanad av Sarah att göra det här, så here we go;

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?

  • Hmmm...? För 10 år sen var jag 10 år gammal o gick på fyran. Jag trivdes i skolan, o mitt favoritämne var matte. I den där åldern var jag alltför smal, åt alltför lite o hatade allt som hade med träning att göra. Jag var dock väldigt duktig i fähuset o hjälpte till ofta. Jag var alltid överenergisk och hade alltid nåt att säga. Jag var aldrig tyst, o älskade att retas med pojkarna i skolan ;)
2. Vad gjorde du för ett år sedan?
  • För ett år sen så väntade jag ivrigt på att få flytta in i min lägenhet i Brändö. Jag var också väldigt glad eftersom det bara var en ynka vecka kvar tills Roy skulle hemförlovas från militären.
3. Fem snacks jag gillar
  • Choklad i alla sorter
  • Toffifee
  • Sura godisar
  • Kartanon potatischips
  • Popcorn
4. Fem sånger jag kan hela texten till
  • Nobody Knows
  • Dear Mr. President
  • Wisemen
  • Fairytale Gone Bad
  • Skaka Rumpa
5. Fem saker som jag skulle göra om jag var miljonär
  • Köpa ett stort lyxhus
  • Bjuda hela familjen på en södern-resa
  • Köpa massor med kläder & grejer som jag alltid velat ha
  • Skänka till välgörenhet
  • Resa, resa, resa!
6.  Fem dåliga vanor
  • Korta nerver
  • Börjar ropa direkt
  • Biter på naglarna
  • Äter alltför mycket sötsaker
  • Säger nästan alltid precis som jag tycker
7. Fem saker jag gillar att göra
  • Blogga
  • Fotografera/ bli fotograferad
  • Spela tv-spel
  • Sjunga
  • Ha en mysig kväll framför nån film med pojkvän och/eller vänner
8. Fem saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa
  • Genomskinliga plastskor, fy!
  • Knälånga shorts
  • V-ringade tröjor faller mig inte alls i smaken
  • Guldfärgade byxor och leggings
  • Långa halsband med plastpärlor, såna är för småbarn
9. Fem favorit leksaker
  • Verktygslåda med plastverktyg
  • Racerbil
  • Bilmatta
  • Dalmatiner som hörde till barbie
  • Ett slott som innehöll prinsar, prinsessor och enhörningar
10. Fem personer som jag vill se göra denna undersökning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar