måndag 20 december 2010

JULKLAPPSSHOPPING & DAGENS OUTFIT

Sådär! Nu har jag sprungit på stan en bra stund, så nu borde alla julklappar vara fixade! Skööönt som fasiken! :} Nu ska de bara paketeras in, så är allt klappat & klart.
Jag mötte även upp en kvinna på stan som köpte ett par stövlar av mig som jag haft upp på findit.fi. O dom pengarna gick raka vägen till lite julklappar.
Så nu är jag med andra ord riktigt nöjd, men slut i hela kroppen. Ska plocka fram alla julklappar ur mina gömmor o börja paketera in så länge Roy sover ;} Sen är det bara att invänta Top Model och Svenska Hollywoodfruar.

Jag fick förresten hemskickat ett rött nattlinne från evasunderklader.se idag, superfint! Tack så mycket! :}

En dagens outfit i mörka bilder ska jag bjuda på också:
  


Friis & Company - Väskor från bara 199 sek!

4 kommentarer: