måndag 22 november 2010

TODAY IS A GOOD DAY!

Halåå :) Jag har haft en bra dag idag! I skolan tapetserade jag med Johannes nästan hela dan inför mässan, o så hann jag även planera lite till en takmålning till ett ålderdomshem. Lite huvudvärk har jag även hunnit ha, men den är borta nu o jag mår bara finfint. Har kollat lite repriser på tv, samt ansökt om stöd inför rehabiliteringsresan som jag verkligen hoppas att kommer bli av!
Roy sover som vanligt, o det gör kissorna också för tillfället.. Så det är lugnt o skönt här. :) Jag är sugen på godis, men ska försöka stå emot. Lite popcorn finns i skåpet, så jag får väl nöja mig med det ikväll medan jag kollar Biggest Loser finalen som börjar kl. 21. Missa inte det! 

Jag har verkligen varit usel på att ta kort den senaste tiden.. Glömmer alltid bort att ta fram kameran, så jag får som vanligt bjuda på en gammal bild. Förlåt.
  

1 kommentar:

  1. SV: Ja visst fan är det sjukt? Jag och min bästa kompis blev medlemmar igår på skoj (hon är tillsammans med min pojkväns bästa kompis och dom satt bredvid, så ingen fara, haha) för att se hur det var upplagt. Man kunde välja vad man sökte, gift man, gift kvinna and so on.. Sen skulle man välja vad man tände på, hur man såg ut, massa sjuka saker.. Det roligaste av allt var att det fanns en "panik" knapp som skulle användas om ens partner kom in snabbt.. Den knappen loggade ut dig och skickade dig direkt vidare till youtube :P haha, så jävla dumt!

    SvaraRadera