tisdag 30 november 2010

BABBEL

Godmorgon! Jag valde att stanna hemma idag eftersom jag hade både huvudvärk och stegring då jag vaknade (=ingen bra kombination). Så nu fick jag sova 4 timmar längre än vad jag annars hade fått, o det behövde jag verkligen! Så nu känner jag mig någotsånär utvilad trots huvudvärken.

Jag ligger förresten o bloggar från mobilen nu. Roy for nyss till skolan o tog laptopen med sig, så jag måste vänta 1,5h innan jag slipper på nån dator. Så jag ska passa på att göra nåt vettigt så länge jag är datorfri. Jag ska hänga tvätt o starta en ny maskin med smutstvätt, diska & städa i köket, samt börja på med maten så småningom.. Det blir broiler med pommes idag ;)

Sen hoppas jag också att mitt stora paket från Avon kommer idag, o dom nya lårhöga stövlarna från Nelly. Iiih :D Men det vågar jag inte hoppas på än, stövlarna kommer antagligen först om ett par dagar. Däremot så borde julbeställningen från Avon komma idag, o då har jag fullt upp i flera timmar. Jag har nämligen en beställning på nästan 600€ på kommande ;D Så det ska ordnas upp och sorteras, samt delas ut åt kunderna inom de närmaste dagarna. Åh vad jag älskar mitt jobb! (Ja det är faktiskt en hel del arbete med att vara återförsäljare, men det är nog världens bästa & roligaste jobb!)

Nåja, slutbabblat. Nu ska jag ta itu med disken till att börja med, så hörs vi sen så fort jag får tillgång till dator!

4 kommentarer:

  1. du som e blondish - tävla här http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com/2010/11/tavling-for-blonda.html :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Hur bra tjänar man på att vara avon-försäljare?? och på vilket sätt tjänar man, är det enligt hur mycket man säljer?

    SvaraRadera
  3. Härligt med julförsäljning eller hur :D Det bästa med Avon är nog att det är så otroligt fritt ^^

    SvaraRadera