söndag 28 november 2010

PROBLEM MED ATT KOMMENTERA MIN BLOGG?

Jag fick höra att nån hade haft problem med att kommentera min blogg.. Är det många som haft problem med det? Nu kanske det inte går att kommentera detta inlägg då, men jag vill veta om ni alla nångång "nekats" till att kommentera mina inlägg?
På mina inställningar har jag alltid haft så att alla kan kommentera, så jag fattar inte vad det är som krånglar.. Men jag prövade uppdatera inställningarna nu iallafall, så jag hoppas att det fungerar som det ska nu.

Nu börjar vi söka oss mot Kovjoki, o sen vidare till Vasa. Vi hörs ikväll!

(Om jag orkar, så ska jag gjuta om mina skenor ikväll o bleka tänderna! Har inte gjort det på några veckor pga att skenorna blev lite sneda så att gelen kom ut på tandköttet o började fräta upp sår i munnen. Outch! Så jag ska försöka få till dom bättre nu.)

3 kommentarer:

  1. jag har int kuna kommenter din blogg na eller delta i tävlingen, men ska si om he gar nu =)

    SvaraRadera
  2. Kan du skriva mer om tandblekningen fungerar sen? =)

    SvaraRadera