tisdag 9 november 2010

KVÄLLENS SKÖNA OUTFIT

 
Mysig grovstickad tröja, långt linne, o så dom nya svarta jeansen som jag köpte igår, drog jag på mig innan jag for in till stan för att möta upp Elin. Vi satt på Wayne's Coffee o pratade en stund, jag drack ett glas citronvatten. Sen gick vi till Anttila, där jag handlade en farsdagspresent. Så nu är alla presenter inhandlade. Mia fick sin idag: Två fina halsband o ett par örhängen. På söndag fyller lillasyster Heidi år, o så är det ju farsdag, så då får både Heidi & pappa sina presenter.
  
Jag sitter o kollar I form med Anna Anka just nu. Jag gillar verkligen det programmet. Man blir inspirerad. Fr.o.m. nästa vecka då vi byter period i skolan så ska jag börja träna ordentligt! Jag kommer nämligen att ha minst en ledig dag/vecka, om jag har tur kan det bli ända upp till 3 lediga dagar/vecka + helg. Så en 5 dagars helg och bara 2 dagar i skolan om jag har tur. Vi har inte fått läseordningarna än, så jag vet inte säkert, men jag hoppas på det bästa. Jag har nämligen känt mig helt slutkörd dom senaste veckorna för att vi har så tung period.. Så jag ser framemot några, förhoppningsvis, lättare veckor nu framöver.
 
Nu lockar sängen, men Roy tvingar mig att kolla ett Fringe-avsnitt med honom först. Nåja, jag får försöka hålla mig vaken.
  
Vi hörs imorgon (har skola från 8-16), o kom ihåg att ni gärna får säga vad ni vill se mer av i min blogg. Ni hjälper mig att bli bättre! Puss   

4 kommentarer:

  1. va bru do träna? tänkt om do vill ha na sällskap najngang :) min motivatiåon räcker it till fö tillfälli fö ti fa sj..

    SvaraRadera
  2. sv; Jajjemen, ska fixa det i helgen när jag är ledig från skolan :)

    SvaraRadera
  3. hejsan . måste säga att jag verkligen älskar din blogg , är här varje dag . men på senaste tiden har den blivit mer ointressant, det har blivit lite för mycket av din diet, så att säga . men annars, go girl. du e bara för härlig! :)

    SvaraRadera
  4. Anonym: Tack så mycket! :) Jo jag har hört från flera att jag skriver för mycket om LCHF, så det har jag försökt minska på. Försöker variera mig så gott det går. :)

    SvaraRadera