torsdag 11 november 2010

JISSES / HÅLTAGNING

Oj gud vilken dag.. Dagen började så skit en dag kan börja..
O sen vår jäääkla lärare, kyss röven!

Enda bra med den här dagen hittills är att Rosanna gjorde hål i öronen åt mig. Tack! 
Först tryckte hon genom ett hål i vänster öra som jag haft från förr men som hade vuxit ihop lite. Det gick bra. Sen gjorde hon ett nytt hål i höger öra, o det gick bra.. Tills hon skulle trycka genom örhänget. Fy fan alltså vad ont det gjorde!! Jag satt o skrek typ, haha. Nålen var tydligen för tunn, så det var skitsvårt att få genom örhänget. O jag skakade som ett asplöv för det gjorde så ont. O det blödde o allt, nej usch. Men jag är skitnöjd nu iallafall! Ett till hål i höger öra ska göras imorgon, med en grövre nål. :)
 
Där gjorde vi ett hål till. Har bara haft två förut. Imorgon ska det utökas till fyra!
 
Där har jag haft tre hål förut, men det sista hade vuxit ihop lite. Så nu tryckte vi genom det.
Så nu har jag alltså 3 hål i vardera öronen, men pga av att det blev så plågsamt för mig då jag hade köpt för liten nål, så har jag nu handlat en grövre så att vi får fortsätta imorgon! :) I vänster öra har jag även haft två piercingar där uppe, men dom har vuxit ihop. Skulle gärna laga nya, men det får vänta än.
  
Nu har jag ätit mumsig broiler i gräddsås, o ska börja promenera iväg till Sarah's för en trevlig kväll hos henne. Ha en trevlig kväll ni med! :)

1 kommentar: