tisdag 23 november 2010

HEMMA I SVINSTIAN

Hej! Nu är jag hemma. Vi fick sluta redan 14 idag, så det var skönt. Vi förberedde som sagt inför mässan som kommer att hållas imorgon och på torsdag i Botniahallen. Jag och några andra är där imorgonkväll o tapetserar & målar, och resten av klassen är där på torsdag.

Roy stack iväg till skolan då jag kom hem, o så kommer han hem igen kl. 18. Så nu har jag satt igång en diskmaskin o ska vila en stund innan det blir dags att börja laga mat tills han kommer hem. Lägenheten ser för övrigt ut som en s-v-i-n-s-t-i-a just nu, så det klokaste vore ju att städa, men just nu är jag i bättre behov av lite vila. Städningen får helt enkelt vänta till senare ikväll, eller till imorgon, eller till torsdag då jag är ledig. Jag hatar att ha det smutsigt & stökigt runt mig.. O just nu är det allt annat än välstädat & fräscht här.. Usch!

Nåja, ska slänga mig på soffan o kolla lite tv nu iallafall. Sen får vi se om jag orkar ta tag i röran.
Smell u later bitches! 
  

Fotograf: Linda Sjölund  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar