fredag 26 november 2010

FRUSTRERANDE

Halåå, jag är redan tillbaka! Eller jag har nog varit hemma över en timme redan. Engelskaläraren var tydligen borta igen, o han har ju såklart inte kunnat meddela det. Så nu är det andra gången jag far till skolan för att ha engelska, o så får jag vända om o komma hem igen. Inte har ju vi studeranden råd att köra fram o tillbaka hur som helst.. Jäkla lärare som inte kan meddela på förhand!

Nåja, jag har julpyntat lite mer här nu, samt städat bort en massa gammal reklam o skit, så nu är jag på bra humör igen då lägenheten är någotsånär snygg. Vi ska snart åka hem till Kovjoki & Sandsund för att spendera helgen där. Imorgon är det ju lillajul, o jag fick höra att tomten kommer till Kovjoki då. Så kanske han lämnar nåt på trappan åt mig också ;)

Suddig julbild från ifjol.

4 kommentarer:

  1. Sv: Det stämmer bra det! JAg pratar nästan flytande finska dock är jag urusel på att stava :P Jobbar ju även på tallinksilja så min finska används varje dag av kunder som rigner in och bara kan finska :P

    SvaraRadera
  2. sv: tack :)
    ja har länka ti tävlingen nu å!

    SvaraRadera
  3. PRecis. Funderar faktiskt på om jag skulle ta och klicka hem dem där supersnygga skorna fast i svart :D

    Hahah, kanske de kanske :P jag är liksom uppväxt med språket så att säga :D

    Jo jag såg det sen. Var en attans snygg färg på det där glittriga lacket! :)

    SvaraRadera