tisdag 16 november 2010

FF

Vi sitter o proppar i oss chips, juice och godis. Vi mår bara bra, haha. Jag borde börja laga nån mat åt oss också, men ingen är hungrig.. Undrar varför?

Imorgon drar vi kanske iväg till Kokkola för lite shopping. Vi får hoppas att det inte blir nån snöstorm eller nåt sånt imorgon då, för i så fall stannar vi nog hemma. Vi ser alla framemot att fara o håller tummarna för att det blir bra väder. Gina Tricot har ju öppnat i Kokkola nu också, så dit blir det säkert ett besök. O till h&m förstås, o så till Anttila för att handla lite julgodis. O så har jag lovat att vi kan köpa hem mat från McDonald's då vi shoppat klart. Så just nu är jag nog ganska omtyckt bland mina småsyskon ;) Måste ju passa på att hitta på en massa skoj då mamma & pappa är borta, då ingen kan stoppa oss. Hahaha.
 
Nej nu måste jag nog börja på med maten, annars är det nog nån som spyr här snart.

O om det blir dålig uppdatering här några dagar framöver så beror det ju på att jag inte har nån dator för tillfället, o bara har tillgång till Lindas så länge jag är hemma i Kovjoki. Men jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt ändå, såklart. :)
 
Ha en bra kväll, så hörs vi då vi hörs!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar