onsdag 24 november 2010

EN MÅNAD TILL JUL

God morgon! Tänk vad tiden går fort, nu är det bara en månad kvar till jul. Kanske dags att börja julpynta? Ja, det är ju dessutom lillajul i helgen! Jag får nog dra fram lite julpynt och göra det lite mysigt här imorgon då jag är ledig! Jag lämnar även största delen av städningen till imorgon också, enda jag orkade ta itu med igår var wc:n. Så nu är det fräscht där i alla fall.

Nåja, nu måste jag laga lite frukost åt mig, o sen ska jag torka & fixa håret som ännu är vått efter att jag var i duschen nyss. O så är det bara på med målarbyxorna o iväg till skolan! Vi kommer att ha en lite kortare dag idag igen tror jag, eftersom en del av oss har mässa ikväll osv. Så vi hörs igen då jag kommer hem!

Ha en bra dag! 
   

2 kommentarer:

  1. Tusen tack! :) Ser att du är från finland, vad roligt att du hittat in hit! :)

    Jätte fin blogg, ser även ut som att du (några inlägg neråt) nyligen ätit min favorit glass från spice ice ;)

    SvaraRadera
  2. Lycka till!:) Nami blev törstig. Sku va gött med en värmande kopp.

    SvaraRadera