lördag 23 oktober 2010

NI ÄR UNDERBARA

Jag har sån tur som får ha så sjukt underbara läsare som jag har! Ni gör mig på bra humör, ni hjälper mig och stöttar mig, ni ger mig tips och råd, och ni är bara allmänt söta.

Jag har fått sjukt bra tips och råd angående mitt nya LCHF-liv som startar på måndag, o det är jag sjukt tacksam för!! Jag blev bl.a. tipsad om boken "GI i praktiken", så jag letade upp den på Adlibris o passade på att klicka hem "Anta din viktigaste utmaning" på samma gång. Så inom några dagar borde dom komma hem till mig. Jag hoppas på att få all hjälp jag kan få ur de där böckerna, inkl. bra recept och råd de dagar jag blir inspirationslös och orkeslös. 
 


Nu finns det ingen återvändo, på måndag kör vi, o ni får följa med! Jag kommer att uppdatera varje dag angående min nya livsstil o berätta för er hur det går osv. Men såklart kommer jag att fortsätta skriva om allt annat som jag tidigare bloggat om också. Men en del av bloggen kommer att handla om mitt nya liv såklart. Hoppas det är okej för er. Det är ju ni som läser detta, så säg gärna till sen ifall ni tycker att jag börjar babbla på för mycket om mat och träning o allt vad jag kommer att börja skriva mer om.. Lova att ni säger till ifall det blir för uttjatat! :-)

Puss på er finingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar