onsdag 27 oktober 2010

JAG ÄR UTMANAD!

Jag har blivit utmanad av Sandra;

4 Tv-program:
  • Idol
  • Top Model
  • Biggest Loser
  • Robinson
4 saker jag gjort idag:
  • Städat
  • Handlat
  • Ätit god mat
  • Bloggat
4 saker som jag längtar efter:
  • Snö
  • Söndagen den 7.11 då jag får kolla resultatet efter 2 veckor med LCHF
  • Att bli klar med min målar-utbildning
  • Mitt Nelly-paket o min tandblekning
4 saker på önskelistan:
  • Massor med hål i öronen
  • En ny dator
  • En hylla att rada alla mina snyggaste skor i
  • Gardiner & stor tavla till sovrummet
4 saker som jag avskyr:
  • Mörker
  • Höga höjder
  • Fiskpinnar
  • Folk som tror att de är snyggare & bättre än alla andra
4 saker jag tycker om att göra:
  • Sjunga
  • Överraska folk
  • Umgås med mina vänner
  • Sitta på ett café med en vän o prata i timmar
4 saker jag ätit idag:
  • Tonfiskröra
  • Ägg
  • Gurka
  • Vatten
4 utmanade:

1 kommentar: