fredag 29 oktober 2010

INFÖR KVÄLLEN

Nu har jag duschat, tvättat löshåret o färgat ögonbrynen. Snart ska jag börja leta efter kläder o smycken tills ikväll, o sen är det bara att vänta på att Jenny & Conny kommer hit, för jag & J ska hjälpa varandra med smink & hår.

Jag har även gjort chokladpannacotta på LCHF-vis som jag ska bjuda på. Recept får ni sen! 
Grundreceptet fick jag av Sarah, men jag ändrade om det lite pga att jag inte hade alla ingredienser hemma. Men det blev säkert supergott ändå! ;)

Nu måste jag sätta fart o börja rota bland mina kläder. Jag har redan valt ut vad jag ska ha på mig, men det är alltid bra att ha tagit fram nåt reservplagg ifall man kommer på i sista sekund att man inte vill ha det man valde från början. Det händer ofta för mig nämligen.. Haha.

Jag börjar bli lite trött nu också (jäkla medicin!!) så jag kanske borde vila en stund så jag orkar ikväll. Ja, jag tror det får bli så.

Vi hörs sen! 
 

3 kommentarer:

  1. tack för åsikten :)

    SvaraRadera
  2. haha, du e int enda som ändrar dej me klädvalen.. om ja ork så bruka ja lägg fram plagg färdit tills mårånen.. men om ja jör de så slutar de endå me att ja int har på mej någå av de ja laggt fram :P <3

    SvaraRadera
  3. Haha Effa, alltid samma sak för mig ;) <3

    SvaraRadera