måndag 25 oktober 2010

BAD DAY

Hej! Nu är jag hemma fram o tillbaka innan jag drar iväg till bilskolan.
Jag har haft en hemsk dag i skolan! Jag har mått så jäkla illa, o mitt huvud har gjort så ont.. Var nära att börja gråta ett tag för att jag hade så ont.. Men jag kämpade mig genom dagen iallafall. Undrar om huvudvärken kan bero på att kroppen inte får socker som den är van vid att få? Men illamåendet?
Nåja, det är lite bättre nu iallafall, så jag ska försöka äta nåt (vad kan man äta som är helt utan socker och kolhydrater som går snabbt att laga?) o sen fara iväg till bilskolan för bedömningskörning. Usch, jag orkar verkligen inte idag, men nåja, jag får ju vila resten av kvällen.

Måste fixa till nån ordentlig mat åt mig då jag kommer hem sen också. Kanske köttbullar gjorda på köttfärs, lök och ägg? Det borde ju vara riktig LCHF-mat.

Åh gud vad mitt huvud gör ont.. Måste stoppa nåt i munnen nu o göra mig klar. Vi hörs sen sötnosar!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar