lördag 25 september 2010

UTVILAD

Godmorgon(?) eller goddag kanske det heter ;) Inatt sov jag länge, skönt! Typ 10 timmar, från
01-11. Underbart! Dock har vi ju världens äckligaste väder här, precis som igår. Det bara regnar, regnar, blåser och regnar. Så jag lär väl bli trött & slö ganska fort idag också fastän jag känner mig utvilad nu. Usch, ge mig vinter eller nåt. Vad som helst utom detta blöta & kalla väder. Jag skulle bli överlycklig om jag såg snöflingor dala ner mot marken nu. :) Jag älskar vintern, så länge det inte är
-30 grader då alltså. Visste ni att denna vinter kommer att bli kallare än förra, som var svinkall? Brrr...

Medan vi ändå talar om vinter, så laddar jag upp en fin bild från januari -09 på mina fina småsyskon. Vi hade en underbart rolig dag i snön den där dan för drygt 1½ år sen! :)

Åh så små dom var :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar