lördag 18 september 2010

PHOTOSHOOT AVKLARAD

Ursäkta för dålig update, men jag har som sagt varit på photoshoot med Linda idag. Det var skitkul :D L var jätteduktig med tanke på att det var första gången hon fotograferade nån människa sådär "på allvar". Fotograferingen tog ca. 3 timmar tror jag, o vi hade verkligen tur med vädret! Vi hade sol nästan hela tiden, o inte länge efter att vi slutat fotografera så började regnet ösa ner. Jag är supernöjd med vad vi hann med, resultatet får ni förhoppningsvis se inom nästa vecka då L fixat klart med bilderna! :)

Efter fotograferingen for jag hem o böt kläder, o så åkte jag & gubben iväg till Prisma i J:stad o handlade lite gott till kvällen. Nu är vi i Sandsund hos Roy. Vi vet inte än hur vår kväll ser ut, antagligen blir det mys framför TV:n med chipsskålen. Men vad är nu bättre än det?

1 kommentar:

  1. Tack! :) Vi avnjuter som bäst två dygn för oss sjölv i Vasa ^^

    He ska bli intressant ti sij demdi bildre tåsan, di bruk var så fin tå he e hösttema :)

    SvaraRadera