onsdag 29 september 2010

NI ÄR HEMSKA

Det fanns EN sak jag tyckte bra om med mitt utseende, o det var håret! Ni tog ifrån mig det enda! Jag har alltid hatat mitt utseende, men hade äntligen funnit lite lite självförtroende på sista tiden, just pga. håret. Jag har hela mitt liv blivit mobbad, dock inte dom senaste åren. Men det sitter ännu kvar inuti mig, det kommer det alltid att göra. Jag tål kritik, men då ni börjar klaga på nåt som har med mitt utseende att göra så blir jag fan ledsen! Jag har gråtit flera timmar ikväll, för det är inte bara en eller två som har skrivit skit åt mig ikväll, utan det handlar om runt 10 stycken hittills! Jag brukar inte ens få så många kommentarer per dag!! Men nu blev det verkligen fart på ert kommenterande. Oj så lätt det gick att kommentera då ni fick ett bra tillfälle att skriva nåt elakt om mig! Vissa av er är t.o.m. MINA VÄNNER!!
Fy fan vad jag är besvikna på er.. Hur kan man göra sådär? :(

21 kommentarer:

  1. Genast jag såg bilderna på ditt nya hår gillades det stort av mig. Lite avundades jag också om jag ska vara ärlig.Det låånga tjocka håret.. det passade dej perfekt!
    Jag tycker du är fin, och det har t.o.m mina vänner sagt när de sätt bilder på oss.
    Låt inte de elaka kommentarerna trycka ner dej, fastän det kan vara svårt ibland!
    STORA varma kramar härifrån <3

    SvaraRadera
  2. Tycker inte att du ska ta allt som dålig kritik och bryta ihop över detta. Se det istället positivt med att folk vill uppmuntra dig med att ex. borsta håret så eller lägga inpackning osv. Dom vill ju att du ska se bra ut och försöker ge dig tips! Ta istället åt dig med ett leende på läpparna, och sväng det till bra kritik!!

    SvaraRadera
  3. Älskade vän. Du e vacker! Vackrare än alla dessa idioter som bara är ute för att förstöra. Du ska int bry dig, int fö nånting här i världen, om vad de där människorna säger. De e bara avundsjuka. Jag anser att du e bland de vackraste flickorna som jag någonsin sett. Du är naturligt vacker och sötare än socker :) Tro på mig och upp med hakan vännen. Du e älskad och omtyckt för den du e, tro inget annat. <3

    SvaraRadera
  4. du e ju så fin annos, vaför tycker du it om de sjölv som du e? :(

    SvaraRadera
  5. du ville ha kommentarer här för någon dag sedan, nu såfort någon säger sin åsikt skriver du mer skit tillbaks. du skriver t.om skit tillbaks som är menade till din vän, så kan man ju inte göra heller!

    SvaraRadera
  6. tycker du passar bra med både ljust och mörkt hår, lockigt, risigt, långt, kort hur du nu än vill ha det :) dom andra e säkert bara avonsjuka för att dom inte har lika snyggt och långt hår som du :)

    SvaraRadera
  7. Härregud. ta bårt din blogg då om an får de ti må såde dålit?

    SvaraRadera
  8. Om du skulle hata ditt utseende skulle du inte ladda upp en massa bilder av dig själv på bloggen, eller hur? Du måste vara väldigt nöjd med ditt utseende, eftersom det varje dag kommer upp en bild, gammal som ny.

    SvaraRadera
  9. Undrar om nar ov hiss som kommenterar et he sijr riisu ut har jiriveede had na clip-on löshår ? Ja har had i 1 år clip-on som ja har ba anvend tå ja vill va liti finare. Å he e risu varinda gang baket ja anvend e. Men he e ba så me löshåre et he val jettefort risu å specielt clip-on tå man tar ut å legger ij e hejla tin ! Jag menar int et tin löshåre sku va na risu utan he e ba normalt et he er liti "risugare" en ejns rikti håre ! Å he e självklart et he ska va he å.. he e ju "dö håre" he får int na näring eller na toko från kroppe så klart et int e hals glansu å perfekt !
    Men ja sku rekommender (om du int dzere rej) ti måra å tvett e me schampoo å balsam så val e som nyj pånyjt.. å ti KAM iginom e :)

    Å dy ska veta et dy passar jättebra me blonde lange hår :)

    SvaraRadera
  10. Du borde verkligen lära dig att värdera modiga och ärliga människor/vänner bättre, man kan inte alltid sträva efter att få höra bra kritik! Sånna människor som enbart ger dig positiva kommentarer kan omöjligt vara ärliga, alla människor har vi några "brister" att få kritik för.
    Strångt gjort av Linda att säga sin åsikt, de ska du vara glad över i stället för att bli förbannad, de visar bara på hur "mogen" du är!!!

    SvaraRadera
  11. Jag är rädd folk kommenterar ytligheter om bloggen mest handlar om ytan(i ditt fall kläder&hår) men de behöver inte vara sanna för det. Att ta åt sig av såna anspråk är att ta åt sig avund. Som personer som skriver att du ska kamma ditt hår osv--- förstår inte vad det skulle göra för skillnad för dem? Och din kompis linda vill ha eget löshår tror jag. SÅ, bäst är att inte ens svara på såna barnsligheter med ett blogginlägg så har de inget att fortsätta spinna på i evighet och evighet. Löshår = the shit.

    SvaraRadera
  12. Själv kritiserar du människor hela tiden. Hur förväntar du dig att de skall reagera om du själv reagerar över dedär?

    SvaraRadera
  13. Din reaktion får mej att tappa hakan. Efter va jag har hört så säger du väldigt elaka saker om folk själv! VARFÖR bry dig så hårt om någon tycker att du kan borsta ditt hår? Skärp deij

    SvaraRadera
  14. ja e 100% sekär att alla som sagt något elakt om dit hår bara e avundsjuka! långt,blondt o tjockt hår, kan inte vara fult! tro meij, di e bara avudsjuka! :) *styrkekramar*

    SvaraRadera
  15. Jag tycker du ska ta åt dig av alla de fina kommentarer du får - du får ju även såna :)

    Försök att int ta åt dig av de dumma kommentarer som vissa skriver fast de e svårt, de är ju ändå bara avundsjuka - å just på ditt långa fina hår e tydligen en sak, å nu ska du tro mig - ditt hår e jättefint! :)

    SvaraRadera
  16. Håller med en anonym som sa att du ska vända den kritiska kommentarerna til något bra. När vi säger vad vi tycker, så vill vi uppmuntra dig att du ska kunna bli ännu finare. Ta det som tips.

    SvaraRadera
  17. Och ni andra som kommentera, varför utgå ifrån att de som lägger negativ kritik gör det för att förstöra, för min del e de för att upplysa denna person och ge tips. Vi vill hjälpa henne, inte kränka. Visst finns det sådana som bara vill vara elaka, men dra inte alla över en kam!

    SvaraRadera
  18. tro mig.. man behöver nog inte vara avundsjuk på håret ;)

    SvaraRadera
  19. jag tycker att du e jättefin!
    Ta int åt dig! :)

    SvaraRadera
  20. Jag känner dig inte, men läser din blogg ibland och kände spontant när jag läste detta inlägg att jag vill ge min åsikt.
    Jag har aldrig reagerat på att ditt hår skulle se risigt ut på dina bilder. Däremot är jag inget fan av löshår överlag, eftersom folk ofta missköter det eller fäster det dåligt så clipsen syns.
    Annars, keep up the good work med bloggen, och det är roligt att läsa om att andra också koppelpromenerar med sina katter. :)

    SvaraRadera
  21. nej nu tycker jag att ni som kommenterar elakt åt sara ska ta och sluta! hon är en så fin person, jag känner int henne men hon har världens bästa personlighet, hon bryr sej om människor faktist! varför just hon? hon är hur vacker som hellst. om ni skulle ta och sluta att vara så negativa och sluta klaga på henne. ta och skriv något fint då, jag förstår inte hur ni enns kan skriva sådär åt någon. ni är så jävla fega att ni inte kan skriva ert namn / vem ni är. ta och väx upp då!
    sara du e fin & de ska du tro på. kram!

    SvaraRadera