söndag 26 september 2010

KLADDKAKA

Nu är lägenheten städad, jag är nyduschad, o nu ska jag börja baka en kladdkaka. Det är ett helt nytt recept som jag inte har provat förut, så det ska bli spännande att se vad det blir till. Om den blir någotsånär lyckad så tänker jag bjuda familjen på kladdkakan tillsammans med vaniljglass. Låter gott va? ;)

Jag hittade en bild på en kladdkaka som jag bakade flitigt för ungefär ett år sen. Den åts alltför ofta hos oss ett tag, tillsammans med just vaniljglass. Undrar vart jag slarvat receptet? Nåja, det är bara att hoppas på att det nya receptet blir lika bra :)

2 kommentarer:

  1. sv; Oj men tack så mycket för de fina kommentarerna!

    SvaraRadera
  2. Jo, ja ha ju no insijt ho fort tidin entå gar me tanke på att nio månader rej ha gaji! :o Å precis som du sägr så ere bra fö föhållandi ti sakn varader ordentlit ibland, he svettsar samman å gör oss ännu starkari. Fö he måst ja medge, tidin i militärn ha vari han mest kärleksfulla tiin millan me å J :)
    Du får mycket gärn halld me sällskap inkommand viko! Va sägs om imoron? Lust me en promenad till exempel? :)

    Haha, va roligt om ja fick fögyll din sönda liti ;)

    SvaraRadera